torsdag 29 augusti 2013

Hyllan i ateljén

Sommaren har bjudit på riktigt bra loppisrundor. Alternativt har jag haft riktigt många nya rum att fylla och en hel hög med inspiration från Pinterest. Den här hyllan hittade jag på en loppis/antik. Jag tänkte att den säkert var himla dyr och därför omöjlig men jag kom undan för en ganska billig peng.



Det här lilla rådjuret flyttade in tillsammans med hyllan. Vasen är nyproducerad och överbliven på utförsäljning hos Village.
 





















Väckarklockan hittade jag på orten där vi bor för en tia och burken har jag fått av min mamma.


Jag tycker att det är alldeles utsökt fint när man blandat ett mörkt och ett ljust träslag som på det här viset. 

J:s gamla pastaburkar är stulna rakt ur skafferiet för att tjäna som färgförvaring.


 Rådjuret är ett annat loppisfynd för en tia och tavlorna med filmisar har jag ärvt efter pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar