fredag 7 juni 2013

Examensdagen

Vi har tagit kandidatexamen i Medie- & kommunikationsvetenskap. Denna bild stal jag av Jonas i min fd klass.

Vi började examensdagen med mousserande och jordgubbar.

Det gjorde vi hemma i Mias fina lägenhet. Frida, Ida och jag alldeles lockig av morgonregnet.

Mousserande var ingen bristvara
Och smartphones låg på hög och väntade på hashtagen info10.

Gruppbild var obligatoriskt.

Och jag tyckte det var fint att ha lärt känna de här tre vackra damerna.

Bästa gåbortbyxorna var på som sig bör på en examensdag.

Ida var strålande och nyinkad.

Frida hade bästa hatten på.

Och Hanna var taggad till tårna.

Väl på i Kårhuset var det dags för ännu en gruppbild. De här tjejerna har jag hittat på mycket med de senaste 3 åren.

Sen hem till verandan för lite examensfika och stora paket.

Där fanns en bror och en pojkvän.

Och senaste familjetillskottet Sigvard. Klassmiddag på Oscars stod på tur men då fick kameran vara hemma.

1 kommentar: