tisdag 11 mars 2014

Mmm mera kläder



Jag har faktiskt beställt lite mammakläder från Asos även om det är lite tidigt kanske?! Men så är ju jag lite extra om jag kikar på folk runt omkring mig. Fast det ska man ju egentligen inte göra. Det växer i alien-hastighet kan man tro. Eller så kan det ju bero på att det fanns en utgångsmage att starta från. Fast nääääää kan det väl aldrig göra...... Hur som helst Asos har jättemycket fina mammakläder till bra priser om man vill ha något som är lite annorlunda eller behöver en finklänning. Ja ibland måste man gå på kalas också. Även om man mest vill sova. Somnade 19.00 igår, försov mig till 07.55 i morse. Helt galet.

Men så finns helt sjuka grejer också som den här. För den som villa fortsätta vara "chic" och ha "The perfect pump. Får man aldrig bara va? Inte ens när man ska yngla av sig? Modeindustrin. Suck. Finns det ens en efterfrågan på sånt här? Tydligen. Kommer i två modeller.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar