söndag 9 mars 2014

Kläderna

































Igår spanade jag och Joulin på lite gravidkläder (OBS åt mig då). Och sen gjorde vi inte det något mer. Långa blusar med stora blommönster som leder tankarna till farmors "städrockar". Jag har istället köpt några billiga magtröjor från HM. Svinigt skönt med höga kjolar. Jag trodde faktiskt att jag skulle kunna ha lite mer av mina vanliga kläder eftersom jag har mycket vida klänningar. Men så ska man ju i överdelen också... Den lilla detaljen bah.

Passade på att inviga mina nya shoes. Ni vet den där ångestkänslan när dom är alldeles för rena, Löjligt rena. Löste det med en lerfläck på vardera tå. Klart.

4 kommentarer:

  1. Oj, detta har jag helt missat.
    Måste ha slarvat med bloggläsningen :)

    STORT GRATTIS!
    Det är lycka och kärlek 24-7 som väntar. (och en jäkla massa oro och sömnbrist, men det överväger inte allt rosa fluff)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha skönt att någon nämner att det finns något annat än rosa fluff;)

      Radera
  2. DU är så fiiin, Emelie! Herrejistanes!
    Och skorna - fantastiska. Vart kan man hitta dem månne?

    PUSS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! :) De är från Vagabond men det kanske du redan har hittat vid det här laget :)

      Radera