tisdag 10 december 2013

Lucka nr 9. Berätta om din stil när du var 15 år.

Året är 2004 och här kommer några av de viktigaste ingredienserna. Att med hjälp av hårsnoddar vika in byxbenet nere vid fötterna. Det där dödsläckra linnet med spetskanter. Dyra märkesjeans som jag egentligen inte hade råd med. Ta hela julklappspengen och köpa en t-shirt från Disel. Gå till skolan i träningsstället från fotbollslaget till föräldrarnas stora fasa. Mjukisbyxor i skolan?! Och smita in i tälten på Gatufesten i nyinköpt så kallat "partylinne" i fusksilké från Gina Tricot. HUVTRÖJA! Blommor i håret, en massa färger och min idag största fasa: T-shirt med tryck.... Det här tror jag summerar ganska bra vad jag kände mig frän i. Emily Dahls Julkalender hittar du här.

Har en otroligt massa bilder från den här tiden tack vare att min kompis Malin var så duktig på ta kort. Tyvärr vågar man ju inte visa allt med risk för att bli mördad av de själar som syns på dem... Blir troligt mördad för de här lilla haha.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar