torsdag 7 november 2013

London

Idag på en promenad gick jag och gnällde i mitt eget huvud om hur gråt och trist det var. Tills jag kom på att jag var en j*vla gnällunge, jag ska ju få göra London med Matilda om exakt en vecka.

Efter byte av hotell är vi nu äntligen klara med bokningarna. Det var ett helsike att hitta ett passande och billigt flyg och när vi äntligen hittade ett rum med egen dusch så tog vi det bara. En dag och ett klick på TripAdvisor senare upptäckte vi att vi lyckats hitta sunkstället numero ett. Bland omdömena  gick att läsa följande.

"Stop i både handfatet och duschen på grund av hårbollar"

"Läppstift på kudden och på toalettsitsen"

"Hår i och skräp under sängen"

"Av ljuden att döma och alla de män som gick ut och in ur rummet bredvid kan vi bara gissa vad de höll på med"

Kort och gott, orutinerat av oss. Men nu har vi bytt upp oss mot en skokartong och sparat in en tusenlapp.

Ps: Har ingen bild till det hela. Men en på en tavla som kommer på utställningen och två ganska nya plagg från Gina. Hej! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar