onsdag 14 januari 2015

Nyårslöften?

Jag tänker att om en bara lovar sig en massa roliga saker så kan en knappast bli besviken. Det här kan en väl hitta på under 2015.

- Ställa ut mina tavlor på två nya platser.

- Göra en portfolio med illustrationer och tavlor.

- Fler utflykter. Till exempel till havet.

- Göra en egen alfabetsbok till Elise.

- Pröva nya restauranger.

- Att läsa mer. Jag har laddad med en hög lovande böcker. Till exempel Looking for Alaska, Alltings början och The Secret History.

- Lyssna på mer ny musik (minns inte när jag gjorde en spootifylista sist. Mvh tant Emelie)

- Ringa mina vänner oftare.

- Spela mer gitarr (kan någon stämma den först bah?)

- Läsa nyheter oftare. 

- Se alla Oscarsnominerade filmer och se galan.

- Rita och måla oftare. Jag hakade på en liten utmaning/idé på Instagram där du lägger upp dina      teckningar under hashtagen #Enomdan2015.

- Få bättre kontroll över kroppen. Ja, det skulle kunna vara kul, kanske, eventuellt. Andas lite mer frisk luft. Eller vänta, hur kom den in på lista? Men det är väl kul att ha magmuskler, någon som har och vet?

- Göra egna klippdockor och sprattelgubbar till Elise.

Nedan några av mina bilder i Enomdagen-utmaningen som bahkadisch dragit igång på instagram






1 kommentar:

  1. Håller med om att det bara kan bli bra med en positiv lista! Jag ska också se alla Oscars-filmerna och galan i år har jag tänkt, så mycket pepp! :)

    SvaraRadera