fredag 11 april 2014

Dagen




Här om dagen gjorde jag och Joulin stan. Shoppade, käkade och gick på bio. Som en annan romantisk dejt. Vi såg The Grand Budapest Hotel som var rapp och vacker. Och jag köpte bland annat koftan och halsbandet ovan. Byte dock ut kedjan då den var riktigt guldig och i 50 cent storlek.

Dagen i dag har jag investerat i lite färska blommor och en korsordstidning. Vart efter jag sedan placerade mig på verandan under en filt medan grannbarnen lekte cowboy och indian och jag lätt håret gråna. Ja,  man kan ana en begynnande ålderskris.

Morgondagen ska spenderas med ett stycke utflykt till den bästa av antik- och samlarmässor.

Och magen? Det kickar och sparkar mer och mer. Går som vågor liksom. Och så lite foglossning från underjorden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar